marți, 6 octombrie 2009

Cu o zi inainte de plecare

Mi-a spus deunazi o prietena draga ca nu-si ia "la revedere", ca nu-i place sentimentul..... prefera sa ma stie in acelasi loc; banuiesc ca raman in acelasi loc, cel putin cu spiritul.
Asadar plec.
Si mi-am facut bagajele: mi-am impachetat hainele, cateva carti, ceva obiceiuri ce ma insotesc pretutindeni, ceva gros, ceva subtire.... Mi-am pus, bineinteles, si cosmetice, si pe langa ele, cateva din visele vechi, pe cele noi le aduc de acolo....
Daca m-am pregatit?
Fizic, da, sunt gata sa infrunt raul de avion, sa nu ma holbez prea tare la lumea din jur, desi ultimele luni am dus lipsa oamenilor - cei pe care i-am vazut au fost prea putini - si sunt gata sa intru pe aceasta usa - practic stau acum in fata ei, imaginar, desigur, si astept startul.... intr-o noua viata.
Si totusi imi iau ramas bun de la cei din jur, dar nu de tot..... I`ll be back!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu