marți, 13 octombrie 2009

Live, from New York

Am ajuns, de cateva zile, deja.
Si impresiile, si gandurile imi sunt amestecate.
Zborul l-am suportat mai bine decat ma asteptam, fara ameteli sau senzatii rele, si am incercat sa simt fiecare moment, asa cum a venit; n-am dormit deloc, eram, ca niciodata, treaza.
Ok, am ajuns; primul contact - autoritatile - mai bine decat ma asteptam. Cei de aici m-au intampinat peste asteptarile mele, iar seara...care acasa era aproape dimineata...s-a incheiat cu o baie fierbinte si un gand bun pentru cei dragi.
Am dormit si iar am dormit...destul de greu m-am acomodat cu fusul orar...dar...de luni... I`m working (dar despre asta in alta zi).

Pana acum am retinut case cochete, dovleci si ornamente care asteapta Halloween-ul, o multime de oameni de toate felurile - probabil asa era in Turnul Babel - o multime de oameni cu caini, de toate rasele, ingrijiti ca niste copii, sosele, poduri, raul Hudson- a carui curgere monotona o urmaresc in fiecare noapte de la fereastra dormitorului meu- vapoare, salupe, vase de croaziera, masini, magazine, curatenie- foarte multa curatenie- verdeata in fiecare loc posibil, miros sarat si verde, soare si nori.... si cea mai mare Luna pe care am vazut-o vreodata, agatata de cateva stele deasupra cladirilor uriase din Manhatan.
As vrea sa pot impacheta tot amalgamul asta de senzatii, de toate felurile, sa le pot expedia PrioriPost acasa.... voua.

4 comentarii:

  1. Ne bucuram ca ai ajuns cu bine.
    Iti dorim sa-ti mearga in plin, si te asteptam cu noi impresii si, pe urma, bineinteles, acasa (ca daca nu, ti-am zis ce te paste:) ).
    Te pupam,
    Georgestii

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Ralu,
    ma bucur ca esti OK.
    Daca inceputul a fost bun, ceea ce urmeaza va fi f bun.
    Respira adanc si enjoy you!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pupici si multa BAFTA!Cu drag,Gabita

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca iti prieste si ca ai parte de oameni deosebiti!!! Te pupic, gabi

    RăspundețiȘtergere