duminică, 21 martie 2010

Dulapul cu amintiri

Ordine printre lucruri....
Primul raft, de sus, din dreapta, are o palarie enorma mov, cu o funda de satin, pe care am luat-o pentru o nunta, special spre a se asorta cu o anumita rochie...lila... dar intre timp, am castigat cateva kg ...si n-am mai purtat rochia, deci nici palaria; inca isi astepata iesirea in lume. Dar nunta a fost superba, iar cei doi... sunt si acum fericiti.
Jos, pe ultimul raft, cateva genti, preferatele. Fiecare cu povestea ei, o intalnire reusita, alta ratata, un interviu, sau o serbare, este una cu care merg la teatru, si alta de cumparaturi.
In partea stanga, jos, pantofi - cel mai mult imi plac cei roz, cei mai comozi sunt alti... roz, cei mai seriosi - negri -...cei cu care am dansat intr-o seara, cei cu care am visat... intr-o zi...
Cateodata amintirile revin legate de lucruri, de obiecte care, aparent, n-au mare importanta... cum este pelerina rosie cu ciucuri de blanita neagra... achizitie de ani de zile, din zile fericite si tinere, care acum sta cam ingramadita pe unul din rafturile cu bluze groase, dupa ce cateva saptamani a fost pe post de paturica pentru Doris.
Mai este si rochia pe care o am de la 13 ani, la care nu voi renunta niciodata, pe care mi-a facut-o Meme, si a carei talie incerta, asa cum se purta modelul pe vremea aceea, am umplut-o de doua ori cu puii mei, la amandoua sarcinile.
Sunt bucati de material colorat, ca si viata si amintirile, gandurile legate de fiecare moment, voaluri peste memorie, care flutura din cand in cand prin fata ochilor mintii, ca si atingerea genelor pe obraz.

2 comentarii:

  1. Imi amintesti de Hortensia P.B. - pe care eu am indragit-o,desi pentru cei mai multi,a ramas de neanteles,iar multi habar nu au ca a existat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur tare mult ca ai reiceput sa publici pe blogul tau ... Mi-au lipsit articolele tale ...

    RăspundețiȘtergere