duminică, 25 noiembrie 2012

Scrisoare de drag

"Cum vreau sa fiu? Cine vreau sa fiu? Greu de raspuns in cuvinte, mai usor de desenat in linii si curbe. Imaginar, trasez un traseu intre mine si tine, nu conteaza cat de lung sau scurt, si adaug pe drum imagini care sa redea cine si cum imi doresc sa fiu. Intai, imi doresc sa fiu unica... da, stiu, fiecare e unic in felul lui, dar si unicitatea isi are partile ei comune sau originale. Unicitatea mea vreau sa dea dependenta, vreau sa fiu ca un drog dulce la care revii............. Vreau sa fiu femeia la care te intorci de fiecare data, la care te gandesti oricum si oriunde, cu care le compari pe altele......... Femeia pe care o simti a ta, si totusi nu esti sigur de ea, prietena cea mai buna, limanul simturilor si gandurilor tale, femeia de care esti mandru, pe care-ti place s-o privesti, s-o asculti, s-o simti... Femeia-trofeu cu care sa te arati lumii, femeia numai a ta cu care sa te ascunzi de lume.... femeia cu care simti ca nu te vei plictisi vreodata........ femeia cu care sa vorbesti, sa dansezi, sa iubesti....... Sa-ti placa zambetul meu rupt din coltul gurii, gustul de ciocolata al buzelor, atingerea, mana mea pe mana ta, mirosul care ma imbraca.... mintea, imaginatia, cuvintele, jocul, culorile mele. Vreau sa fiu eu, numai si numai, chiar daca mai trec alte si alte prin viata ta... vreau sa fiu cea alaturi de care sa-ti vezi viitorul, vreau sa simti ca eu sunt aceea... Vreau sa fiu cea care-ti da siguranta si liniste, care-ti pune sangele in miscare in acelasi timp, si care te inspira, surpriza placuta a fiecarui moment petrecut impreuna... Cine vreau sa-mi fii? vreau sa-mi fii iubit si prieten, copac si corabie, sa-mi fii omul din mine, si alaturi de mine, a doua parte a fiintei mele, cel fata de care sa fiu doar eu, fara masti, secrete, prefacatorii... fara timiditati sau tabu-uri..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu