vineri, 7 decembrie 2012

vreau

lista cu ce vreau sa fac: sa mai vad Venetia; sa calaresc; sa dau o petrecere in care sa-mi invit toti prietenii, dar chiar pe toti; mai sunt cateva carti pe care vreau sa le citesc; sa spun "te iubesc" cand simt (am o mare problema cu rostirea acestor cuvinte, mi se par foarte incarcate emotional, si prea des folosite in gol); sa am o bicicleta cu care sa ma plimb intr-un parc; o sedinta foto sexy; tatuajul pe care mi-l tot promit, intr-un anumit moment al vietii mele; sa ma schimb, sa fiu buna, calda, sa zambesc mai mult; sa ma simt din nou frumoasa; sa ma impac cu meme, si cu toata lumea, de fapt. Si sa nu mor pana cand n-o sa ma simt rupta in doua de pasiune, si n-o sa simt starea aceea de bine si atat, fericire, abandon, lumina, caldura... alaturi. Mai vreau sa traiesc sentimentul de implinire, sa fiu mandra de mine, si sa vad asta si in ochii celor din jurul meu. Vreau sa termin ce am inceput sa scriu, sa nu ramana povestea extraordinara care a fost, nespusa. Si neaparat, sa apuc sa cunosc, sa simt, sa pipai, sa miros, sa traiesc.

Un comentariu:

  1. Mai ai multa treaba pe-aici, stai linistita :)
    Ma bucur ca te-ai reapucat de scris :)

    RăspundețiȘtergere