miercuri, 26 decembrie 2012

Ce ne defineste?

O meserie, un titlu, copiii pe care-i crestem, sau casa, averea, numele? Ne definesc cuvintele pe care le rostim, sau pe care, altii, le scriu? Sau gesturile, atitudinea, faptele... De cate ori cunosc o persoana noua ma intreb ce-am sa retin - numele - categoric nu, (stiu, sunt de groaza, nu prea retin numele persoanelor, mai degraba fetele!). Am sa retin figura - asta numai daca chiar ma intereseaza in vreun fel persoana respectiva -, poate tinuta, sau imbracamintea... Au fost persoane la care am retinut numai mana pe care mi-au intins-o, sau pantofii, sau chiar persoane la care n-am retinut ceva clar din infatisare, doar vocea, mirosul sau atitudinea. Uneori ochii ne iau privirile, sau statura, imaginea de ansamblu, sau doar o particularitate. Nici nu ma gandesc neaparat la oamenii cunoscuti. Uneori e ceva care ma indeamna sa definesc omul doar dintr-o privire. Alteori, ma intersectez cu oameni pe care nu stiu cum sa-i.... "definesc". Si continui sa ma intreb, ce ne defineste? Mi-ar placea sa primesc raspunsuri de la voi, cei care ma cititi:)...

2 comentarii:

  1. hei ... ma bucur ca ai reluat blogul ... chiar si ocazional ...

    ce ne defineste ... probabil acel ceva care ne da unicitatea aceea ... care in mod misterios uneori neatrage ca un magnet invizibil ...

    keep on going !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ralu, cred cu tarie ca ce ne defineste sunt faptele noastre. Ceea ce faci pt omul de langa tine, pt copiii tai, pt un prieten, pt un om care nu cere ajutor, dar tu simti ca trebuie sa-i intinzi o mana, pt oricine care la un moment dat ne traverseaza viata,...toate astea ne definesc atitudinea, caldura ochilor, gestica mainii, felul in care mergem, amprenta pe care o lasam in sufletul oamenilor, gandurile altora despre noi, ...de fapt ce suntem noi in esenta.

    RăspundețiȘtergere