joi, 10 ianuarie 2013

Despre visul care se repeta obsesiv

Scriu astazi despre un vis. Un vis care se repeta obsesiv, despre care imi vine sa spun..."can`t get you out of my mind"... Sunt la sfarsitul unui drum de viata, mai exact dupa o schimbare, si stiu ca trebuie sa gasesc un alt loc in care sa locuiesc. Si, brusc, de fiecare data, imi amintesc de o casa pe care o am. O casa pe care o redescopar, uneori este mobilata, alteori este goala - si atunci imi fac planuri s-o mobilez -, in alte dati stiu de aceasta casa, dar "redescopar" alte incaperi... De fiecare data simt un val de bine, cand imi "amintesc" de casa, imi da un sentiment de siguranta si confort, si nu e intotdeauna vorba de o casa in adevaratul sens al cuvantului, ci mai degraba de un camin. Este un vis care se repeta cu regularitate, ca un tic-tac al ceasului fiecarei vieti. Este ceea ce imi aminteste de ce am de facut, inconstient, de mine, de o viata si de decizii. "can`t get you out of my mind"... Nu cred in explicatiile viselor, dar cred in ce mi-a fost spus, cu cateva zile in urma:..."e ceva la care ma gandesc... exista in mintea mea..." :) oricum, imi plac casele noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu