marți, 29 ianuarie 2013

Arta conversatiei

Sau despre smalltalk, sau "cum sa faci timpul sa treaca in mod placut" printr-o conversatie. Britanicii au acelasi vesnic subiect... vremea. Germanii si francezii, se pare, vorbesc destul de mult despre fotbal si job. In Romania am intalnit multe persoane care fac, mai mult sau mai putin, conversatie. Dar zilele trecute am avut parte de o adevarata lectie de "arta a conversatiei". Cu intrebari politicoase despre cum imi mai merge(in general, in viata), despre copiii mei(evident, toata lumea stie cat exagerez cu subiectul asta), despre ce carti am mai citit, putina incursiune si in politica, apoi cladiri, vreme, cunostinte comune... ceea ce ne-a adus mai aproape de tinta intalnirii noastre, o vizita la niste prieteni. Daca ar fi existat o camera de luat vederi(ascunsa) s-ar fi realizat un film cu titlul "vizita perfecta", cu o "conversatie potrivita". Am participat, dar am si observat, si m-am amuzat... urmaream un film mult mai bun(decat cele ale premiatilor nostri care imi lasa un gust foarte amar dupa vizionare), despre.... nimic.... dar scenografia de exceptie, regia... aleatorie, dialogurile... geniale, iar actorii, noi patru si-o vedeta. La final, de incheiere, o alta mostra de conversatie placuta, o concluzie finala, cu broderii pe marginea subiectului, cu comparatii, planuri de viitor si o evaluare distorsionata a vremii. (am inghetat ingrozitor, din pacate).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu