miercuri, 4 ianuarie 2012

Sunt o carte deschisa

Sunt o carte deschisa - oricine o poate citi, si se poate mira cat de accesibila este lectura.
Numai cine poate citi printre randuri - o si descifreaza.
Am deschis de cateva saptamani un nou capitol; are elementele de baza, din structura care ma sustine din interior, la care adaug, din mers, toate cele ce apar... tot ce este nou.
M-am convins, inca o data, ca nimic si nimeni in viata noastra nu apare intamplator.
....................................................................................
Imi place foarte mult aceasta fraza din Biblie:..."si mai presus de toate este iubirea..." care - in formele ei cele mai diferite - ne ridica si mai ales, ne tine, ne mentine, ne intretine, ne anima.... eu care am partea mea, stiu.
....................................................................................
Inca ma mai minunez de capitolele mele....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu